понеділок, 5 квітня 2021 р.

9 клас. Урок №51

 Тема: Візуалізація елементів табличної величина за допомого графічних примітивів

Створюємо мішень для гри:

Крок1: Створюємо вікно 

from tkinter import *

root = Tk()

root.geometry("1400x600")

Крок2: Задаємо мінімальні та максимальні координати руху для персонажа гри

y = 50

max_y = 450

min_y = 50

step = 10

nap = "down"

Крок3: Завантажуємо картинку на компютер та підтягуємо для гри


army = PhotoImage(file="D:/army.png")

label_army = Label(root, image=army)

label_army.place(x=50, y=y)

Крок 4. Для того щоб персонаж рухався треба задати йому функцію руху

def move_army():

       #Напишіть тут умови змінни координат щоб персонаж рухався згори донизу#

        label_army.place(x=50, y=y)

        root.after(20, move_army)

move_army()

Домашнє завдання: 

Немає коментарів:

Дописати коментар