Тема: Візуалізація елементів табличної величина за допомого графічних примітивів
Створюємо мішень для гри:
Крок1: Створюємо вікно
from tkinter import *
root = Tk()
root.geometry("1400x600")
Крок2: Задаємо мінімальні та максимальні координати руху для персонажа гри
y = 50
max_y = 450
min_y = 50
step = 10
nap = "down"
Крок3: Завантажуємо картинку на компютер та підтягуємо для гри
army = PhotoImage(file="D:/army.png")
label_army = Label(root, image=army)
label_army.place(x=50, y=y)
Крок 4. Для того щоб персонаж рухався треба задати йому функцію руху
def move_army():
#Напишіть тут умови змінни координат щоб персонаж рухався згори донизу#
label_army.place(x=50, y=y)
root.after(20, move_army)
move_army()
Домашнє завдання:
Немає коментарів:
Дописати коментар